Mar 18, 2013

Terveiset sängynpohjalta!

Sunnuntai oli niin jees, heräsin auringonpaisteeseen, tuntu niin kivalta! Oltiin koko päivä rannalla ja lämpötilakin lähenteli siinä +40 asteessa. No mutta sunnuntai ilta ei ollukkaan sitte niin jees, mä ja molemmat host veljet kirjaimellisesti kärvennyttiin päivän aikana. Mun jalat on palaneet ja turvonneet, toinen veljistä muistuttaa sitä kaveria Hangoverista joka herää sieltä katolta punasena :D Koko maanantai meni siis hotellihuoneessa, ei pysty oikeesti liikkumaan. Tänään oon koittanu koko päivän vaan hoidella mun jalkoja, huomenna on pakko päästä takas altaalle! En haluu istuu enää huonees :(

IMG_3373
IMG_3363
IMG_3351
IMG_3349

10 comments:

Anonymous said...

Voi voi voi! Nyt laitat kyllä PALJON aurinkorasvaa ettet pala uudestaan! Ota paljon kuvia jooko? Noista sun kuvista tulee aina vaan nii hyvälle tuulelle! Hyviä kelejä teille! ♥♥♥

Nora said...

Etkä varmaa käyttäny rasvaa toope! :D

Anonymous said...

mikä sun insta on ? :-)

ERIKA said...

Anonyymi: Haha joo! Ja kiva kuulla!:)
Nora: Laitoin mä vähä kumminki!:D
Anonyymi: erikaericaerika, tän sivun oikees reunas on toi instagram ja mun mielest sitä klikkaamal pitäis päästä sinne ja!

Anonymous said...

mulla olis pari kysymystä, olis kiva jos ehtisit näihin vastata!

eli millon sait tietää sun lentopaikan (ja mihin muuten lensit?), millon osavaltion ja millon perhetiedot? näkeekö ne jostain mitkä ne afs lentopaikat jenkkeihin on?

ERIKA said...

Anonyymi: Oon varmaa tyhmä, mut mitä meinaat lentopaikalla?:D Mun perhe oli ite hankittu joten tiesin sen kokoajan! Lensin Helsinki-Amsterdam-Chicago :) Ja noi liput tais tulla kesäkuun puolella? En nyt millää muista

Anonymous said...

siis ku mun käsityksen mukaan afs:llä on joku 5 lentopaikkaa ympäri jenkkejä ja sieltä sit sijotutaan johonkin niistä osavaltioista mitkä on siinä lähellä :D mitä tarkotat tolla että sun perhe oli ite hankittu?

Anonymous said...

Paljonko tää vaihtovuosi on tähän mennessä tullut maksamaan sinulle/perheellesi? Noin arviolta summa :)
Ja pitääkö kaikki tommoset lukuvuosimaksut yms.. kaikki heti kerralla maksaa vai voiko erissä? :)
Että miten tämän vaihtovuoden maksaminen menee ?

Henna Haarala said...

Sulla on aivan ihana blogi! Täältä tupsahti sulle just neljässadas lukija! :-)

> hennadiennaa.blogspot.com

ERIKA said...

Anonyymi: Aaa, emmä tiiä!:D Soita AFS jos oot siis nyt menossa vaihtoon?:D Ja kysele tietääks ne yhtää mihin päin oot lentämässä. Siis mun host mom oli nuorena vaihdossa suomessa, mun äidin luona! En ollu koskaan ennen nähny sitä mut ne halus ottaa mut! Ilmotettii AFS vaan että mulla on perhe ja ne hoiti loput:)
Anonyymi: En haluu ees miettii, paljon!! Mun mielest tänne tuleminen maksaa about 8k, kaikki käyttörahat siihen päälle, oon matkustellu täällä ja sellasta.. Siis meinaatko koulun lukuvuosimaksuu esim jenkeissä?:D AFS ainakin se kuuluu hintaan. Ja kaikkee ei makseta heti, sielt tulee aina jonkun väliajoin lasku
Henna: Jee! Oot mahtava, kiitos paljon!:) ps. Sun blogissa on ihan mahtavii kuvia :)