Mar 16, 2013

Spring Break

IMG_3238
IMG_3237
IMG_3247
IMG_3270
IMG_3276
IMG_3309
IMG_3286
IMG_3305
IMG_3326
Torstaina alko kauan odotettu Spring break! Lähettiin siis mun host perheen kanssa Dominikaaniseen Tasavaltaan, Punta Canaan. Lennettiin Chicago-Miami-Punta Cana ja saavuttiin tänne perjantai päivällä. Oli ihan älyttömän lämmin ja +30C meni helposti rikki! Ekana tuli mieleen et mihinköhän oikeen ollaan tultu, maisema oli aika karuu, pelkkää pusikkoo ja vähän huonompi tasosta asutusta. Sit kun saavuttiin tänne alueelle mis on hotellia rivi rivissä niin rupes vähän maisemakin muuttuu. Ollaan siis Hard Rock Resortissa, tää paikka on iha naurettavan iso, en oo vieläkään nähny puoliikaa tästä hotellista. 12 uima-allasta, varmaa 10 erilaista ravinotaa yms :D Perjantaina vaa syötiin, käytiin rannalla ja vähä tutkiskelemassa tätä paikkaa. Tänään aamulla katottii säätiedotusta ja yllätys yllätys meiän koko lomaks on luvattu huonoo ilmaa, SADETTA. Tänää ei sentään satanut mut kuvista huomaa et aurinko ei paljoo paistanut. Oltii silti altaalla ja sellasta. Koitan tulla lisäilee tänne kuvia mahdollisimman usein, mut tää hotellin netti on hitaampi kun mä kouluaamusin
Huomasin perjantai illalla et mun linssissä on kauhee tahra, sen näkee kuvista ja... :D
PS. Toi bambumajan näkönen rakennus on siis lentokenttä haha

3 comments:

weera said...

IHANIA KUVIA!! oon niin kade! ei mut meki oltii vähä aikaa sit floridas ja perus koko viikoks oli pelkkää kylmää ilmaa ja sadetta -.- meil oli tasan kaks aurinkoist ja lämmint päivää...

Anonymous said...

OIH! Mä oon niiiiin kateellinen... Ihanan näköstä ja ja ja ja aaaaahh... :D Pidä hauskaa ;)

ERIKA said...

Weera: No justjoo, huonot ilmat osuu vaan meiän kohdalle!:D Nyt kyl aurinko on vähä jo paistanu!
Anonyymi: Hahah pidetään:)