Mar 2, 2013

Springfield trip

Lähin perjantaina AFSn järjestämälle pienelle reissulle Springfieldiin, Illinoisiin. Mun lisäks oli vaan 3 muuta vaihtaria, ois ollu tosi jees nähä loputkin mutta toi oli ihan jees myös :) Tää oli tämmönen Lincoln painotteinen reissu, kaikki museot on nyt Springfieldin suunnalta koluttu läpi ja Lincolnin talossakin tuli käytyy. Nyt vasta tajusin (joo taidan olla tosi hidas) et jenkit on niin ''historiallisii'', aina ne puhuu omasta historiasta ja sitä näkee kans joka puolella. Aina joku liittyy siihen ja siihen tapahtumaan sata vuotta sitten. Okei ehkä historiallisen sanan vois vaa korvata isänmaallisella, mutta kyllä mä sen nyt oon tienny et ne oon nii isänmaallisii! :D Käytiin myös tutustumassa Illinois State Capitolissa, eli siis Illinois osavaltion hallituksentalo... en mä osaa suomentaa sitä järkevästi. Käveltiin pe-la melkeen kokoaja, teki oikeesti aika hyvää haha. En oo käyny salilla pariin viikkoon ja todellakin huomaan nyt vaihtarikilot, sen kertoo vaakakin :D Kävin pari päivää sitten kampaajalla, tarkotushan oli vähän siistii latvoja mut lähti melkeen 10cm. Nyt on sit iha järkyttävän ruma ''polkka''
IMG_3083
IMG_3070
IMG_3124
IMG_3158
IMG_3107IMG_3163
Jos ton patsaan nenää koskee se tuo kuulemma hyvää onnea, sen takia se on ton värinen kun sitä on koskettu niin monesti :D

Selasin mun vanhoja postauksia ja osassa niissä ei näy kuvat vaan siinä on Flickrin logo? Miks ihmeessä?

7 comments:

Anonymous said...

Kivoja kuvia oot ottanu taas kerran! Eikä ne sun hiukset todellakaan oo rumat! Voisitko joskus tehdä sellasen päiväni kuvina postauksen? Siitä sais hyvin käsityksen sellasesta "normi päivästä amerikassa"

Toivottavasti sulla on siellä kivaa ja sun blogi on kyllä ihan paras! ♥

ERIKA said...

Anonyymi: Kiitti tosi paljon! :) Et oo nähny näitä kampaajan jälkee, ponnari on paras kaveri siihen asti et nää kasvaa :D Ja joo yritän muistaa tehä sellasen, en vaa haluis ottaa kuvii kännykäl mut en mä kameraakaa ota kouluun :D

Natalia said...

vähän upeen näköstä tuol Springfieldissä! kevät<3
ja kannatan päiväni kuvina - postausta tai sit videopostausta! :) ja nään jo silmissäni sen vaihtarikilojen kertymisen itelleniki, vaikka en vielä oo lähtenykkään xD
mut ihana blogi! :)

ERIKA said...

Natalia: Olin jo tekemäs päivä videona mut kuulostin niin tyhmältä ni se jäi, ehkä sitte kuvina :D haha ehkä ootkin onnekas ja et saa yhtään kiloja! Ja kiitos paljon:)

Anonymous said...

ethän vaan oo poistanu flickristä niitä kuvia?:)

Ella said...

Hei hienoja kuvia! :)

ERIKA said...

Anonyymi: En oo, outoo :(
Ella: Kiitti! :)