Sep 29, 2012

Year 5774

Viime viikon sunnuntaina 2 AFS vaihtaria ketkä asuu tässä lähellä tuli meille kylään, sekä mun kaveri Gabi Venezuelasta ketä ei perjaatteessa oo minkään järjestön kautta. Syötiin, istuttiin bonfiren ääressä ja  vaihettiin kuulumisia. Torstaina oli senioreitten kokoontuminen ja meille tiedotettiin kaikesta graduationiin liittyvästä, outoo, justhan mä tulin tänne ja nyt pitää jo tilata se valmistujaishattu ja ''kaapu'' tai mitä sitte ikinä onkaan :D

Keskiviikko iltana vietettiin juutalaista uutta vuotta 50 muun ihmisen kanssa meiän tuttava perheen luona. Nyt on siis vuosi 5774 :D Tähän uuteen vuoteen ei kuulunu raketit, eikä mitään muutakaan erikoisempaa paitsi hyvä ruoka. Aina kun on joku juutalainen pyhäpäivä niin täällä leivotaan juutalaista Challah leipää. Se näyttää ihan pullapitkolta ja maistuu ihan pullalta, se on kuulemma hyvää voin ja sokerin kaa mut enpä oo viel uskaltanu maistaa tommost yhdistelmää :D

Tänään oon ollut koko päivän host momin kanssa! Mentiin aamupäivällä yhtee meikkikauppaan kun niillä oli jotku päivät että ne tekee ilmaseksi meikkauksia. Haha hyvä tapa alottaa päivä ;) Siitä mentiikin kauppoihin, huonoin tuloksin, yllätys yllätys! Loppu päivän oon vaan viettäny mun pikkuveljen kanssa. Ainiin!! Olin Hollisterin liikkeessä ja siellä mua pyydettiin Hollisterin model castingiin.


6 comments:

Anonymous said...

Kica postaus taas jälleen :))) Miten se Hollisterin model casting meni? (:

ina said...

Ihana blogi! Ootko muuten '95 vai '94? :)

ERIKA said...

Anonyymi: Kiitti! :) en oo ollu siel viel siis, se on kai ens viikolla
Ina: kiitos:) oon 95

Anonymous said...

Ok, voiks kertoo sit jossain postaukses et miten se model casting meni ja onnee :))

Anonymous said...

Voisitko joskus harkita tekeväsi videopostausta?? :)

Anonymous said...

Anonyymi: joo :)
Anonyymi: harkitsen, mut en lupaa mitään :)