Sep 17, 2012

Collage

Nyt on vähän jäänyt tää kirjottaminen. Voisin tiivistää mun viime viikon ihan muutamalla lauseella. En oo tehnyt oikeestaan yhtään mitään erikoista.Viime viikon maanantaina ja tiistaina olin kipeenä, keskiviikkona oli taas early out ja tehtiin illalla karjalanpiirakoita host momin kanssa! Perjantaina olin taas katsomassa jalkapalloa, kun meidän koulu pelas ''naapuria'' vastaan eli Bettendorf high schoolia. Siellä oli tunnelma aika katossa, koska meiän koulu on voittanut Bettendorfin ehkä kerran joskus kauan sitten ja nyt tuli voitto pitkästä aikaan! :D Ainiin ja mun kaveri tuli meille yöksi perjantaina. Ja siitä puheen ollen, juteltiin mun kaverin kanssa yökyläilyistä yms. ja se oli ihan ihmeissään että Suomessa vanhemmat päästää menemään pojan luo yöksi. Täällä se on ihan ehdottomasti kiellettyy, kukaan ei päästä menemään pojan luo yöksi, eikä pojat tyttöjen. We are the lucky ones haha :D Sunnuntaina meille tuli yheksi yöksi israelilainen mies, hän ja 3 muuta pyöräilevät USAn halki hyväntekeväisyyden merkeissä. Heidän matka alkoi Californiasta ja päättyy New Yorkiin ja nyt ne on matkan puolessa välissä. Tästä linkistä pääsee heidän facebook sivuille ja sieltä löytyy enemmän tietoo koko asiasta! Täälläkin taitaa nyt valitettavasti olla kesäilmat lopullisesti ohi. Enää ei oo +30 hellettä vaan suunnilleen +20. Alkaa olemaan jo tosi synkkää ja vettä sataa :( Ens lauantaina mennään taas käymään Chicagossa, mutta tällä kertaan vaan tyttöjen kesken ja suunnitelmissa on pelkästään shoppaamista ;) 
En oo ottanut oikeestaan mitään kuvia viime viikolla mun kameran kanssa. Joten tässä muutamia tosi sekalaisia kuvia mitkä on otettu joko iPadilla tai mun kännykän kameralla
Gangnam style villitys on muuten saapunut tännekkin :D

Tällästä on meiän tyypillinen kouluruoka, joka päivä on tarjolla hampurilaisia ja ranskalaisia, salaattia sitä näkee harvan syövän :D ja subeja. Sitten on pari linjastoa missä on joka päivä eri ruokaa, esimerkiksi pizzaa, tacoja, cheese sticksejä jne. Ruokailu kestää 25minuuttia ja melkeen 10minuuttia siitä ajasta menee pelkkään jonottamiseen. Ikävöin suomen kouluruokaa, se maistuu oikeelle ruualle, se on ilmasta ja sitä saa hakee niin paljon lisää kun tahtoo!
             
Tänään on tasan kuukasi Washington DCn matkaan!

2 comments:

Suvi-Tuuli said...

ihania kuvia :) oon niiin kateellinen sulle ku pääset kokemaa kaikkee hienoo josta muut voi vaan unelmoida :)

Anonymous said...

aaaaaaa! oon kyllä niin kateellinen! :D Mun on kyllä pakko päästä joskus amerikkaan... oisin kans vaihtoon halunnut mut äiti ei kyllä tule ikinä päästämään muo jenkkeihin...
ja jestas mä haluan victoaria's secretiin ja forever21 :DD
mut joo jään seurailemaan sun blogia(: