Sep 23, 2012

What did I do last week?

Honestly... Mulla ei oo mitää muistikuvaa mitä oon nyt tällä tai oikeastaan viime viikolla tehnyt. No mutta eilisen sentään muistan, lähdettiin Chicagoon shoppailemaan mä, mun kaveri Caitlyn, Gabi vaihtarityttö Venezuelasta, mun host mom ja Gabin host mom! Lähettiin lauantai aamuna puoli 7 aikaa ajamaan Napervilleen. Sieltä mentiin junalla Chicagoon, siitä junasta tuli mieleen enemmänkin eläinten kuljetus vaunu :D VR on aika luksus tohon verrattuna :D Chicagosta käytetään nimeä Windy city, koska siellä tuulee aina. Sen tuulen todellakin huomas lauantaina, oli muutenki viilee päivä, mutta se tuuli teki ilmasta vielä kylmemmän! Kohta täytyy rupee käyttää täälläkin lämpimiä vaatteita :(
Shoppailtiin siis koko päivä, ostin muutaman paidan ja yhden kirjan. Sain myös uuden iPadin, koska tiputin viime torstaina mun iPadin lattialle ja siitä hajos näyttö. Onneks Chicagossa on Apple store ja ne korvas vanhan uudella. Apple storeen oli varmaan sadan metrin jono, koska ihmiset jonotti iPhone 5sta :D Kirjottelen tästä päivästä varmaan huomenna, koska nyt on pakkko päästä nukkumaan!

Kysykää ihmeessä kaikkee jos tulee mieleen jotain! Tai postaus ehdotuksia tai jotain parannettavaa blogissa jne! :)

12 comments:

Anonymous said...

voisitko esitellä ostoksias ja kertoo niiden hintoja? Olis kiva:)

Natalia said...

Hei tällanen kyssäri et miten oot tehny ton otsikon? Sun blogi on tosi ihana ja kun itekki todennäkösesti lähen vaihtoon aika pian ni tulee aina hyvä fiilis tätä lukiessa :)

Anonymous said...

Minkä järjestön kautta oot vaihdossa? ootko ollu tyytyväinen järjestöön?
Ootko liittyny mihinkää koulun harrastuksiin? jos oot ni ootko tykänny? :)

ERIKA said...

Anonyymi: joo ehkä! en oo oikeesti ostanut kun muutaman paidan, housut ja lenkkarit :D
N: Siis bannerin? En oikeesti osaa selittää ku käytin eri muokkausohjelmii vaan sekasin :D kannattaa googlata. Kiitos paljon! :)
Anonyymi: Oon AFSn kautta ja oon ollu tyytyväinen, kaikki toimii hyvin! :) Ja en oo liittyny mihinkään, ei meiän koulul ollu oikeen mitään mielenkiintosta ja ne oli alottanu reenaamisen jo joskus kesällä. Oon kyl kuorossa mut se on kouluajan sisällä

Laura said...

aaa mäki haluun chicagoon tai johonki isoon kaupunkii :D

Anonymous said...

Saitko sä ilmaiseks uuden Ipadin?

ERIKA said...

Laura: haha jep, mukavaa vaihteluu täält pikku kaupungist! :D
Anonyymi: joo

Laura said...

Kivoi kuvii ja ihanaa et sul menee kivasti tääl kans :D Mäki pääsen Chicagos käymää jossain vaihees, yay!

Anonymous said...

Hei sulla on aivan ihana blogi! Ja haluisin kysyä tosta kirjasta mikä on tossa yhdessä kuvassa, että mikä sen nimi on ? Oon nähny ton tapasen joskus mutta nimi on päässy unohtumaan :(

ERIKA said...

Laura: Kiitos! :) Chicago on kyl niin siisti paikka :)
Anonyymi: Kiitti tosi paljon! :) En muista yhtään ku en ostanu tota, selasin vaa kaiken näkösii kirjoi läpi :D

Anonymous said...

Voisitko kertoa mitä eroja on esim Suomen ja USA:n kouluissa tms? Sun blogi on tosi kiva! :)

ERIKA said...

Anonyymi: Joo! Ajattelin tehä koulusta postauksen tässä jossain vaihees. Kiitos:)