Sep 10, 2012

I have been here for a month now!

Oon ollut täällä nyt kuukauden tai no kuukauden ja yhden päivän jos ollaan tarkkoja! Aika on mennyt tosi nopeesti ja kuulostaa jotenkin tosi vähältä että on enää 9,5kk jäljellä. Varsinkin jos aika menee koko ajan näin nopeasti. Puhuminenkin on jo paljon sujuvampaa kuin ensimmäisillä päivillä, mutta en sentään oo nähnyt vielä unia englanniksi. Viime viikko oli homecoming viikko, oli kaikennäköstä tekemistä ja joka päivälle oli eri teema minkän mukaan pukeudutaan. Mutta mä pukeuduin vain spirit dayna, koska mulla ei oikein ollut mitään teeman mukaista. Lainasin siihenkin päivään mun veljeltä koulun hupparin :D Torstaina oli homecoming paraati ja perjantaina homecoming peli minkä meidän koulu voitti taas. Lauantaina oli sitten se paljon puhuttu homecoming dance! Ensiksi mentiin kaverini kotiin ottamaan kuvia ja sieltä mentiin ravintolaan syömään ja sen jälkee koululle tansseihin. Oli hauskaa tanssii siellä jonkun 400 ihmisen kanssa :D Homecomingista ei oo oikeestaan mitään kuvia, koska en jaksanut ottaa kameraa mukaan ja lauantain kuvat ovat tosi huonoja koska mun kameraa ei osattu oikein käyttää.

No comments: