Oct 3, 2012

Metro Fest

Tuun nopeesti nyt päivittelemään mun viime maanantaista. Eli mä oon koulun kuorossa ja maanantaina meillä oli ensimmäinen konsertti. Sinne konserttiin tuli kuudesta muusta koulusta oppilaita laulamaan ja meitä oli yhteensä 900! Harjoteltiin koko päivä North Scottin High Schoolissa näitä lauluja, koska tää oli ensimmäinen kerta kun lauletaan muidenkin kuorojen kanssa. Illalla puoli kaheksan aikaa konsertti vihdoin alkaa ja yhdeksän aikaa yhdeksän tunnin seisominen kuumassa liikuntasalissa on ohi missä ei ees toiminut ilmastoinnit! mukavaa. 900 oppilasta on jaettu 3 eri kuoroon, women's ensemble, chamber choir ja opus choir missä mäkin laulan. Löysin youtubesta muutaman videon missä laulaa kaikki ja muutaman missä vaan meidän kuoro, enjoy ;)



Saatan tulla päivittelemään tänään vielä, koska mulla on vapaapäivä! 9-11 luokat on koulussa tekemässä ITBS testejä, mut senioreiden ei tarvii tehdä joten saadaan nauttii tästä ihanasta aurinkoisesta päivästä tällä hetkellä +23 ja kello on vasta 11, mites seillä ;) haha jossai muualla kun koulussa. Vaihdoin fonttia, onko tää huono? Cya!

2 comments:

weera said...

oi kuulostaa just siistilt!! :D mut joo täällä kello 11 aamulla +36 -.- ens viikol luvattii onneks jo viileempää (+34C) !! tää kahen kuukauden jokapäiväne +40-45 astet rupee jo pikkuhiljaa riittämää....

ERIKA said...

Weera: Vau! I'm jealous, mä en haluis et syksy tulee viel :( mut joo uskon et toi on vähä liikaa jos joka päivä on tommost haha :D