Jun 24, 2013

Huomenna

Tää on nyt mun ensimmäinen ajastettu postaus, saa nähä tuleeko postaus sillon kuin pitäisi vai jääkö tulematta kokonaan. Ajettiin sunnuntaina 4 tuntia alaspäin Missouriin, St. Louisiin. Shoppailtiin, syötiin hyvin, käytiin höyrylaiva ajelulla, nähtiin suomalaisen suunnittelema Gateway Arch. Oli muuten ihan älyttömän pelottavaa olla siel ylhäällä, pelkkä ajatuskin siit ettei lattian alla ollu muuta kun ilmaa.. Sinne ylös  mentiin tollasella pelottavan näkösel keltasel hissillä, se oli niiin pieni :D Tiistai aamuna lähdettiin takas Iowaan, mä pakkailin ja illalla mentiin illalliselle. Keskiviikko aamuna lähdettiinkin Chicagoon mistä tuun kirjottelemaan kotiin päästyäni.

IMG_4296
IMG_4286
IMG_4218
IMG_4264
IMG_4234
Huomenna mä oon jo matkalla takaisin Suomeen. Tulossa kotiin monen monta kokemusta rikkaampana, oon saanut kokea monta mahtavaa asiaa mitä en olis saanut kokea ilman vaihtoon lähtemistä. Voin jo sanoa että oon itsenäistynyt ja kasvanut (en pelkästään ulkoisesti hehe:D). Oppinut uuden kulttuurin, saanut kavereita ympäri maailmaa ja englantikin sujuu paremmin kuin vuosi sitten. Oon selvinnyt ''yksin vieraassa paikassa'' niin ylä- ja alamäistä, nyt on sellanen fiilis että pystyn mihin vaan. Onhan se ollut välillä vaikeeta olla erosta perheestä, poikaystävästä ja kavereista, mut kaikki ne oottaa kotona :)

4 comments:

Anonymous said...

Hui! mä en ois kyl varmaa uskaltanu tonne ylös.... :D

Harmi et sun vuosi on ny niinku ohi.. Sun blogissa on ollu ihania kuvia ja juttuja toisenlaisesta elämästä. <3

Anonymous said...

Koska postaat???

Anonymous said...

mikä kamera sulla on:)?

ERIKA said...

Anonyymi: Mä en uskaltanu kattoo ikkunast ulos..:D
Anonyymi: Yrtiän postata tällä viikolla, mut oon ihan kokoajan liikentees niin ei oo ollu viel aikaa postailla
Anonyymi: Canon eos 550D :)