Jul 18, 2013

Home

64059_10151552629697205_1604693686_n
Oho, oon ollu kotona 3 viikkoo?! Aika on mennyt ihan älyttömän nopeesti, oon ollu ihan kokoajan menossa johonkin joten sen takia en oo kerennyt postaamaan. Viimeset päivät jenkeissä meni AFSlaisten kanssa. Meiät vietiin melkeen Wisconsiniin asti missä tavattiin sen alueen AFS oppilaat, meitä pidettiin hereillä se koko yö ja aamu 3 aikaan lähdettiin Chicagoon päin lentokentälle. Tai no, meidät vietiin kouluun missä oli varmaa tuhat AFS oppilasta ja siellä odottettiin että lennot lähtee. Lento Suomeen meni paljon nopeammin mitä mä odotin. Mua oli lentokentällä vastassa mun äiti ja poikaystävä. Oli niin ihanaa päästä vuoden jälkeen halaamaan mun poikaystävää :)
Suomi
SUOMI2
Jotenkin tuntuu että oisin ollut poissa Suomesta vaan muutama viikkoo. Mut silti samalla tulee mieleen ne hetket kun olin jenkeissä ja tuntui etten ikinä pääse takasin Suomeen. Ja silti viimesillä päivillä mietin että, ''Oho koht lähenkin jo kotiin''. Suomessa ei oikeesti oo muuttunut mikään vuoden aikana.
Mulle ei oo tullu mikään suuri ikävä takas jenkkeihin, en oo ees kerennyt ikävöimään mitään koska oon kokoajan jossain. Välillä kyllä mietin et voisinpa nukkuu edelleen siinä mun isossa sängyssä, mitä tekisin siellä tällä hetkellä jne. En oo puhunut mun perheen tai kavereiden kanssa kauheesti. Muutamat viestit oon lähettänyt, kysyny kuulumisia yms. Jotenkin en ees ite tiedä miten pitäis toimia, pitäiskö mun  viestitellä kokoajan vai joskus vain ja ''jatkaa eteenpäin''? :D Tuun lisäämään vielä kuvia jenkeistä ja ehkäpä kirjottelemaan jotain kuulumisia jos jotakuta kiinnostaa. Mutta nyt tulee muutama kuva mun kesälomasta, oon ollut paljon Helsingissä, käynyt Hangossa, mökillä, Summer Upissa ja syönyt hyvää suomiruokaa nam nam

8 comments:

Anonymous said...

Ihania kuvia taas! :) Näyttää et sulla on ollu hauska kesäloma!
Mua ainaski kiinostais jos sulla on vielä jotai kuvii tai jotain! :D

Anonymous said...

Muuten kun alotit koulun usassa,mitä sun piti ensimmäisenä päivänä siellä tehdä tai ensimmäisellä viikolla?pitiks sun pitää joku esitelmä itsestä vai:-)ja jouduiks tekee vuotes aikana esitelmiä koulussa!mitä luulet miten siellä tulee pärjäämään jos on vähän epävarma puhumaan englantia ja ei ole ehkä niin hyvä siinä:)

ERIKA said...

Anonyymi: Jenkeistä tuun lisää jotain vielä:)
Anonyymi: Mun englanti oli tosi surkee kun lähin, en uskaltanu koskaa avata suutani. Mut sit kun on ihan pakko ni kyl se siit lähtee! Ja tein ihan samat jutut alust alkaen kun muutkin, mut esittelin joka tunnil itteni ja kerroin mistä oon. En joutunu tekee yhtäkään esitelmää vuoden aikan :D

Anonymous said...

Voisitko sä kertoa jotain lisää sun ja sun poikaystävän suhteesta vuoden aikana? Tai miten pärjäsitte, oliko vaikeeta jne jne, menikö se vuosi sitten loppujen lopuksi nopeasti? Mun poikaystävä on ens kuussa lähdössä vuodeks just jenkkeihin ja pelottaa koko se vuosi hirmusti, vaikka uskon kyllä vahvasti meidän selviävän yhdessä sen koko vuoden läpi.

Anonymous said...

Jatkatko blogin pitämistä? toivottavasti! :)

ERIKA said...

Anonyymi: Oon kirjottanut tästä jo yhden postauksen. Mutta voin mä vielä joku päivä kertoa vähä lisääkin:)
Anonyymi: Todennäköisesti en, mutta mun tekemisiä voi seurata instagrammista jos kiinnostaa :D

Kati Lahtinen said...

moi! oon ite lähös vaihtoo ja mulla ois pari kysymystä liittyen just afs juttuihi ja kaikkeen tollasee. voisko suhu ottaa jotai kautta yhteyttä vaikka sähköpostilla? arvostaisin tosi paljo jos sulla ois hetki aikaa ku oon iha hukas ja paniikis ja kaikkee tän jutun takia ny:D

ERIKA said...

Kati: Voii eii, mä en käytä tätä enää ja nyt vaan sattumalta eksyin tänne :D Toivottavasti sä oot saanu vastaukset sun kysymyksiin jostain muualta jo! Pidä aivan ihana vuosi! :) voin tietty auttaa vieläkin jos vaan on tarve :D