Jun 14, 2013

Flag Day

June 14th, miten tähän on jo tultu?! 11päivää ja istun lentokoneessa, outoo. Välillä tuntuu että aika ei kulu yhtään mihinkään, ja nyt taas ihmettelen et mihin se aika on oikeen kadonnut. Oon saanut nyt nauttia kesälomasta jo pari viikkoa, kavereita, shoppailua, auringon ottoa, uimista ja pakkailua. Kaikki kaveritkin on jo suurinpiirtein tultu hyvästeltyä, koska monet on lähtenyt lomalle eri osavaltioihin yms. Niin outoo ajatella että en tuu välttämättä enää koskaan näkemään mun kavereita täältä. Oon myös pakannut mun tavarat kahteen matkalaukkuun, ei todellakaan ollut helppo homma, mut sinne ne kaikki mahtu! Pakkasin mun tavarat ajoissa koska mun perhe tuli tänne eilen! Oli niiiin kiva nähdä kaikki pitkästä aikaa :) Oon esitellyt paikkoja, tänään mom järjesti ison dinnerin, huomenna vähän lisää nähtävyyksiä, maanantaina St. Louis, myöhemmin Chicago ja sitten onkin aika mennä kotiin :)
IMG_4255
IMG_4309
IMG_4286
Tänään oli Flag day, joten jokasen pihalla oli lippu

6 comments:

Anonymous said...

ompas lyhyet noi lipputangot :D

ERIKA said...

Anonyymi: Ei ne oo lipputankoi, ne pistetään siihen aina kun on liputuspäivä ja illal kerätään pois:D

Anonymous said...

Miks noi liput laitetaa?:D kai sil joku tarina on?
ja mitä kautta oot vaihdossa? Voitko kertoo mitä mieltä oo siitä järjestöstä oman postauksen?

ERIKA said...

Anonyymi: Oisko ollu jonkun lipun hyväksymispäivä tjsp. Oon AFS kautta ja oon ollu tyytyävinen:) En tee mitään omaa postausta mut lueppa mun kysymyspostaus jos sieltä löytyis jotain :D

Anonymous said...

heei kai sä silti vie kirjottelet sitten, kun oot Suomessa? esim. että miten sulla on menny jne.. :-)
tää on niiiiin mahtava blogi!!

ERIKA said...

Anonyymi: Joo enköhän mä! Kiitti:)