Jan 23, 2013

Hair Issues & Makeup

Ajattelin aina etten tee tälläsiä postauksia, vaan pidän tän ihan ainoastaan vaihtariblogina. Mutta ei tässä oo tapahtunut mitään ihmeellistä niin teen nytten tälläsen. Mulla on aina ollut tosi paksut hiukset ja nyt yli kuukauden ajan on lähtenyt tosi paljon hiuksia, ihan kunnon tuppoja. Leikkasin mun hiukset pari kuukautta sitten ja ne ei oo kasvanu senttiikään siitä! Nyt ne on tosi ohuet, elottomat ja rasvottuu tosi helposti. Oon lukenut et todella monella vaihtarilla on tullu ''onglemia'' hiusten ja ihon kanssa ja jotkut on käyny jo ihan lääkärissäkin sen takia, joten ehkä tää postaus ei nyt nii aiheesta hyppää. En tiiä yhtään mistä tää vois johtuu, tai todennäkösesti vitamiinin puutteesta koska täällä ei kauheesti syödä ruokaa mistä sais kaikki tarvittavat vitamiinit. Ja jenkeissä hanavedessä on kuulemma klooria??, joten en tiiä vaikuttaakohan sekin jotenkin. Ostin erilaisia vitamiinejä ja oon nyt syöny niitä pari viikkoa. Ostin myös uuden shampoon missä ei oo silikonia ja sulfaattia, koska oon nyt tutkinut että nekin vaikuttaa ja toivon todella et nää nytten toimis! :) 
IMG_2801
IMG_2805
IMG_2810
Vitamiinitkin näyttää ihan karkeilta :D

Ajattelin tässä samalla sitten kuvata meikitkin ettei tää jää ihan vitamiini/shampoo postaukseksi :D Oon yleensä ilman meikkiä, mutta lähinnä viikoloppusin ja sillon kun on aikaa tulee meikkailtua. Ja nyt talvisin oon tosi kalpee ja iho on menny vähän huonompaan kuntoon, niin on ihan jees pistää jotain. Ja yleensä kun meikkaan niin käytän luonnollisen värisiä sävyjä
makeup
1. BareMinerals Mun iholle ei sovi yhtään mikään meikkivoide, se vaan ''halkee'' pois mun naamasta ja naama kutiaa. Joten käytän tälläsiä mineraalipuutereita mitkä sopii just mulle ja tuntuu kun ei ois yhtään mitään naamassa!
2. MAC Zoom Fast Black Lash Mun suosikki ripsari!
3. MAC All That Glitters Kultasen sävynen luomiväri missä on vähän kimalletta, tulee lähinnä käytettyä juhlissa yms
4. MAC Twinks Tummanruskee missä on kanssa vähän kimalletta
5. MAC Dazzlelight Vaalee sävy mitä voi käyttää vaikka joka päivä
6. MAC Bare Canvas paint Tykkään täst tosi paljon! Toi luomiväri on ''nestemäistä'' kun sen on tuol tuubissa, sitten kun pistät sitä luomeen ni se kuivuu. Sekin on yllätys yllätys vaalee väri, tykkään ''maanläheisistä''/luonnollisista väreistä :D
7. Carolina Herrera 212 VIP Tää hajuvesi on ollu suosikki tosi kauan

Toivottavasti joku ees tykkäs vähän erilaisesta ja aiheesta poikkeevasta postauksesta! :) PS. Muistan kun just mietin että vielä vuos 18th synttäreihin ja nehän on jo ens viikolla! jeejee:)

6 comments:

Anonymous said...

Ihana postaus!!! Toivottavasti nuo auttaa noi vitamiinit!!! Voimia! <3

Anonymous said...

Tykkään just tällasista postauksista, ja kivaa vaihteluu näihin posteuksiin. :)) ♥♥

Anonymous said...

Ihana postaus ja kivoja meikkejä ♥ :) muuten ostitko tuon hajuveden Suomesta ?:)

ERIKA said...

Anonyymi: Kiitti:) jep toivotaan!
Anonyymi: Kiva kuulla et kelpas :)
Anonyymi: Kiitti! :) Ei ku oon ostanut sen Dubaista :)

Anonymous said...

mulle ainaki tuli ongelmia hiusvärien kanssa kun olin vaihtarina ja siitä lähtien ollu vaikeeta hiustenvärjääminen. voi johtuu just siitä vedestä

oonamango said...

Hei löysin just sun blogin ja tykkään tosi paljon ! :) liityn todellaki lukijaks !
Tuu ihmeessä kattoo mun blogii :)
http://mylife-oona.blogspot.com/