Jan 2, 2013

ARIZONA

Hyvää uutta vuotta kaikki! Viimeksi vuosi vaihtu Egyptissä, sitä edellisenä Vegasissa! Nyt jenkeissä, rauhallisissa merkeissä kotona, ees raketteja ei ammuttu, fiilistelin vuoden vaihtumista katsomalla tvstä Times Squaren bileitä! Saatiin tänne meillekkin lunta vikan kouluviikon torstaina ja meillä oli sillon snow day, eli koulut suljettu :) Mutta siis asiaan, lähettiin viikoksi reissuun viime sunnuntaina perheen kanssa mun momin äidin luokse Arizonaan, Mesaan, ihan siihen Phoenixin lähelle. Ajeltiin muutamana päivänä parin tunnin päähän Tucsonaan ja Tombstoneen, parina päivänä shoppailtiin, käytiin lazer tagissa!! a.k.a megazone ja kaikkea muuta kivaa. Voisin vaihtaa loppuajaksi Arizonaan, ei lunta, nyttekin oli +10-15, aurinko paistaa ja aamupalaks oli kiva syödä appelsiinejä omalta takapihalta haha :)
IMG_2303
IMG_2333
IMG_2330
IMG_2402
IMG_2424
Tiistaina ajettiin 3 tuntia Tombstoneen, O.K Coralliin. Se on sellanen oikeen villin lännen kylä mitä näkyy kaikissa leffoissa. Se on siis ollut ihan oikea kaupunki, mutta nytten se on lähinnä vaan turistinähtävyys. Käytiin kanssa kattomassa lentokonemuseo, koska host dad on iha sekasin niistä :D Tää loma tuli kyllä ihan tarpeeseen, eikä millään innoistais mennä takasin kouluun ens maanantaina.
IMG_2513
IMG_2501
IMG_2585
IMG_2352

10 comments:

Julia said...

Upeita kuvii ja ihana postaus ! (:

Anonymous said...

Ihanaa uutta vuotta sulle sinne Ameriikkaan :) Ihania kuvia- taas kerran :)

Peppiina said...

Aaaa ihanaa, meen ens talveks Phoenixiin vaihtoon namsk <3 Tykkään sun blogista, toivottavasti jatkat vielä suomessaki :)

ERIKA said...

Julia: Kiitos! :)
Anonyymi: Kiitos paljon ja samoiin :)
Pippi: Vau siistii, oot päässy hyvään paikkaan :)

Anonymous said...

hei sulla on varmaan apple koneena siellä? et onk siel helppoo saada internet yhteys ym?
ko en tiä onko varaa ostaa apple, et pärjäiskö windowsilla?

ERIKA said...

Anonyymi: Joo on, mones paikkaa on yleensä ilmane netti. Ja eiköhä kaikil oo kotona wifi :) En tajuu tätä, miks ei ''pärjäis'' molemmatha on tietokoneit? eri käyttöjärjestelmä vaan :D

life in edinburgh said...

Hei pakko kysyä sulta ku sä tiiät tost vaihtovuodest
Nyt omien kokemustest puolelta. Oon lähössä ens vuonna vaihtoon Amerikkaan, mut mua on alkanu jenkit vähä mietityttää. Sain luvanki vaihtaa kohdemaata jos haluun. Mietin, jos vaihtaisin Englantiin ku siel se nuorten elämä ois vähä vapaampaa ja enemmän sellast minkälaista elän täl hetkellä. Et oisko sul joku mielipide tähän ku mä oon vähä pulassa, ku sä tiiät millasta elämä siellä amerikassa on:) ja muuten kiva blogi sulla toivottavasti jatkat kirjottamista!

ERIKA said...

Roosa: Apua! Nyt pistit vaikeen kysymyksen, jokases maas on tietysti omat huonot ja hyvät puolet! En oo koskaan oikee perehtynyt Britteihi. Mä oon aika pienessä paikassa ja meil ei oo esimerkiksi julkistaliikennettä eikä taksei ja jos johonki haluut mennä tarviit aina kyydin. Ite oon ihan aina arkisin kotona ja jos jotain tehään ni se on sit viikoloppusin! Ja se oli ainaki iso muutos mulle kun oon arkisinkin aina jossain kavereitten kans. Mut sit taas tää on se high school spirit ja jenkit on jotenki nii vaa "oma juttunsa" :D Oisin linkannu sulle vaihtariblogin Briteistä ni oisit voinu mennä kyselee sieltä, mut en nyt yhtää muista mikä se oli! :D Ootko koskaan harkinnu Kanadaa? Oon ymmärtäny et se on sekotus jenkkityylii ja eurooppalaist! Ja kiitos paljon:) toivottavasti saat ratkastuu sun ongelman!

life in edinburgh said...

Toi on vaikee päätös mut kyl mä sen oikeen mulle sit valitsen:) mut hei kiitos kumminki ja pidä hauska vaihtovuosi!:)

Anonymous said...

Kuinka monta kuukautta ennen vaihtoon pitää hakea?