Nov 16, 2012

Package from Finland!

Mun piti tulla kirjottamaan jo viime viikolla, mutta mulla ei ollu yhtään mitää hyviä kuvia, ei oo kyllä nyttenkään. Viime viikolla kaiverrettiin vielä muutama kurpitsa vaikka halloween oli ja meni, hankin itelleni salikortin mikä on vaan 15 dollaria per kuukaus?!, värjättiin kaverin kanssa mun hiukset vähän tummemaksi, käytiin katsomassa uusi Bondi ja oon leiponut pullia ja pannaria! Vaalitkin tais tosiaan olla viime viikolla? Mulla on nyt oikeesti ajantaju ihan hukassa.. Ennen vaaleja telkkarissa pyöri ihan kokoajan Obaman ja Romneyn mainokset ja ennen youtube videoitakin tuli niitten mainoksia.
Tiistaina kun tulin salilta kotiin mua odotti pieni yllätys kotona, nimittäin paketti Suomesta!! Oon niin ilonen! Paketti oli täynnä karkkia, joululahjoja ja villasukkia haha :) Me vietetään tulevana lauantaina early thanksgiving host dadin puolen sukulaisten kanssa, koska ensi viikolla alkaa thanksgiving break niin me mennään host momin puolen sukulaisten luokse Chicagoon. 
IMG_1749IMG_1741IMG_1309IMG_1605IMG_1599
Muutama päivä sitten tuli 3kk täyteen täällä ja 4 kuukautta murun kanssa <3 ;)

11 comments:

Saara said...

ah ihana lahja!

Elina said...

Mä en oo ees ajatellu mikä hullunmylly noitte vaalien takii siel muute olikaa :D Ajantaju hukassa itelläki, tiiän vaan et se kuluu. Ja mitä hittoa miks toi salikortti oli noin halpa. Kelpais! Ja karkit myös.

Anonymous said...

En millään pahalla kysy mut miltä seurustelu tuntuu kun äijä on suomessa? Itse oon päättäny että vaikka kuka tulisi vastaan ja vaikka kuinka rakastuin niin en aio alkaa seurustelemaan ennen vaihtovuottani. En halua jättää tänne suomeen ketään odottelemaan minua:/ minua kiinnostaisi tietää ajatuksiasi tästä aiheesta.. Millaistan seurustella kaukana toisistaan? Erityisesti ihmetyttää kun olette alkaneet seurustella juuri ennen kuin vaihtovuotesi alkoi:o mut kaikkea hyvää sulle ja pidä hauskaa siellä ! :)

Anonymous said...

Sujuuko enkku sulta jo hyvin ? Onks sulle käyny kertaakaan että oisit alkanu vahingos puhuu suomeks ?

Anonymous said...

Onnea Sulle! Toi paketti kelpais kyl mullekin..... :)

ERIKA said...

Saara: haha jep! :)
Anu: kiitoos :)
Elina: vaalijutut tuli korvist ulos nii kovi et huhu :D
Anonyymi: meiän juttu on pitkä tarina! ollaan tutustuttu melkeen 3 vuotta sitte ja ollaan seurusteltu ennenkin yms. Sit kesällä ''tutustuttii'' uudestaan :D Ja joo onhan se ihan perseestä ettei nähä, mut onneks on skype, kik, whatsapp sun muut jutut. En sano et se on helppoo, eikä varmastikkaa kaikki todellakaa pysty tähän, mut odotus palkitaan :) mul on tosi vahva tunne täst, eikä olla kertaakaa ajateltu ettei pystyttäis tähä ja tuskin tullaan ajattelemaankaa :)
Anonyymi: sujuu se jo PALJON paremmin ku ennen kun tulin tänne! Sillon ku sain puhelimen ni rupesin puhuu suomee, ja sit välil meinaan sanoo jotai pienii sanoi suomeks. esim 'eiku' :D
Anonyymi: haha kiitti! :)

Ninni said...

Moi! Sulla on ihana blogi! liityn lukijaksi.:)

TET-päiväkirja said...

sul on tosi hyvä blogi !!! ja itekkii oon niin paljo havitellu lähteväni vaihtoon jenkkeihin mut muo pelottaa kielimuuri. ja pitiks sun tehä joku kielitesti et pääsit sinne ? ku ajattelin et jos en sen tekstin takii pääsekkää et jos se ei meekkää hyvin.. ja ootko minkä ns. toimiston kautta vaihos ja ootko ite siihen toimistoon tyytyväinen :)

ERIKA said...

Ninni: heei kiittii! :)
Elkku: Kiitti!! :) Joo mun mielestä kaikkien jenkkeihin lähtevien pitää tehä kielitesti järjestöstä riippumatta. Se on oikeesti niin helppo, mä jännitin sitä tosi paljon mut siin olikin tosi perus asioit :D oon AFS kautta ja ei tuu mieleen kyllä mitään negatiivistä :)

Anonymous said...

Onnee sulle molempien johdosta! Sul on mun mielest paras blogi <3

Onko sulle muute tullu kertaakaan semmonen kauhee ikävä mitää tääl Suomes?

ERIKA said...

Anonyymi: kiitos paljon! :) no ei oikeestaan, ainoostaan kauhee ikävä poikaystävää